Måndag:)

Äntligen tillbaka till vardagen, Jens kom hem från Norge i torsdags och det var sista gången han var borta, så nu är hela familjen samlad igen, och vardagen är tillbaka. Sommaren 09 har INTE varit min, varken tur el favorit sommar, Skit sommar skulle jag vilja säga. Men nu går allt åt rätt håll igen.. Mot hösten! Älska hösten!

Ringde Lars Audell på Gudby Djurklinik idag och fick tid torsdag den 3 sep 11,00. Skönt! Max är iaf pigg och verkar inte ha det minsta ont.. Men det är ju tack vare smärtstillande, det är så synd om honom för att han måste vara så lugn och inte få busa med Kyra. Men jag måste ju tänka på hans bästa.
Han tyckte det var väldigt trevligt i går, i Rättvik, han låg på en filt och käka götta och tittade på alla hundar.

Imorgon bitti ska jag in med Kyra till veterinären med ett urinprov och dom ska göra en odling för att se vad och om det är några bakterier kvar nu efter den senaste medicinkuren.

Jag är såå glad över igår. Jag är så stolt!  Fina lilla Kyra:) Nästa utställning blir på lördag i Gagnef-Floda tillsammans med Ingela (uppfödaren) med Trolla och en halvbror till Kyra och Trolla. Spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0