Matte och Husse

Jag, Emilie är 22 år gammal, Kommer från en liten by som heter Holmsveden och ligger 4 mil utanför Söderhamn i Hälsingland. Vi köpte en lägenhet ihop och flyttade till Gävle i augusti -08.
Jobbar som säljcoach och kvällsansvarig över en säljavdelning här i Gävle. 
Fritiden spenderar jag med vänner, familj, sambo och så klart våra underbara hundar. Har stort intresse för bruks/lydnad och utställning.

Min sambo Jens är 24 år gammal, Kommer från Bollnäs i från början.
Jobbar just nu som elektriker i Norge över sommaren, börjar läsa andra året av tre på Högskolan i Gävle till byggnadsingenjör, nu i slutet av augusti.
Fritiden spenderar han mest med mig och hundarna, vänner, familj och håller på med sin stora hobby bodybuilding.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0