Sjukstuga

Kan man verkligen kalla vårt hem just nu.

Kyra har ju nyss påbörjat en behandling mot urinvägsinfektionen, hon är pigg och mår bra men äter medicin. Har ätit en vecka på onsdag och nästa tisdag ska vi in med urinprov och det ska göras en odling för att se om och vad det är för bakterier som finns kvar. Förhoppningsvis är dom borta helt.
Max är halt, har jätte ont i vänstra yttertån stackarn. Jag får heller inte titta på den för det gör så ont så han blir arg på mig om jag försöker titta och känna. Så i morgon kl 14 ska jag till veterinären med honom och det blir så att vi måste söva honom för att kunna undersöka tassen ordentligt och troligtvis röntka tassen med.
Inte nog med det, jag ligger i luftvägs inflammation och feber, varit till läkaren idag och fick både det ena och det andra, hostmedicin med morfin i så jag ha blivit helt "dåsig" i huvudet:/ och fick även kortison som jag skulle käka idag och i morgon. Kan inte heller sova för hostan just nu det är förklaringen varför jag sitter uppe och bloggar mitt i natten..

Allt på en gång, som det ska vara :P

Nu blir det sängläge.

Godnatt godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0