Tisdag 18 augusti

Hej och hallå i regnvädret!

Var in till veterinären i morse med Kyra med urinprov också skulle dom göra en odling, så får se om det växer något på det och om det är några bakterier kvar, är nu i slutet av behandlingen för urinvägsinfektionen. Får se hur det ser ut, dom skulle ringa efter ett eller två dygn.

Nu har vi köpt en bur till Kyra med, en blå:) har inte hämtat den än men ska nog göra det i morgon:)

Åker till sthlm på fredag och sover där till lördag då det blir utställning i Dala-Floda. Det är en hanvalp och två tikvalpar, haha Kyra och hennes syster Trolla. dom kommer bli otroligt svåra att bedömma, för dom är väldigt lika varandra och i södertälje blev Kyra 2:a och Trolla blev 3:a av 6 hundar så dom kommer absolut bli lika svårt att bedömma vilken av dom som får gå vidare och tävla om BIR och BIM, för HP är jag övertygad om att båda får. Åh vad förväntansfull jag är:) Det är så roligt med utställning, har inte haft någon hobby direkt på väldigt länge och nu har jag fått en. Sen när jag har en sån lovande hund är det ännu roligare.
Har även börjat titta på bruks och lydnads kurser för Kyra i höst. Och Vi kommer nog gå med i Gävle BK och träna där.  Överväger dock fortfarande Valbo BK. Får se hur det blir.

Tack för alla gratulationer och kommentarer:)

Nu, Jobbet!

Kraam


Kommentarer
Postat av: Lotta och Maya

Hej, Duktiga fina lilla Kyra, grattis till Bim placeringen, det blir säkert flera...

vi ses på fredag...

//Lotta och Maya

2009-08-21 @ 10:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0