Torsdag 27 Aug

Måste börja med att säga Grattis till min syster Lovisa som fyller 19 år idag:D

Helgen närmar sig och det blir utställning i Tierp på lördag och på söndag bär det av mot Hölö Mörkö. Laddar laddar..
Kyra har ätit skit dåligt i två veckor men nu har jag börjat få i henne mat. Kokar upp 2 dl vatten tar lite lite köttfärsbuljong i samt en tesked köttfärs och häller det över maten och låter det dra åt sig lite medans det kallnar. Tack Ingela och Lena för tipsen.

Var och STOR handla i tisdags. Kyra och Max fick massa ben och grisöron, lite omega3 droppar som dom på zoo sa att det skulle bli lättare att få i dom maten om man droppade lite över maten. HA, visst... Funkade inte.
Kyra fick också ett nytt halsband.



Bild på halsbandet, visst är det fiint!





Nu blir det frukost för mig:) Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Helen

Har en sele till kyra. Köpte den till Ella förr, använde den en gång tror jag och den är ju inte liiiite för stor för Ozzy :) hihi. Puss

2009-08-27 @ 16:29:46
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0