Allt möjligt!

Hallå hallå:) Detta inlägg kommer att visa bilder på lite små resor jag och Kyra gjort sen hon kom till oss:D



Det här är samma dag jag hämtade henne:) Det var här allt började och jag är, och kommer alltid att vara tacksam att det var just vi som fick Kyra..






Den här bilden är tagen den 10 okt på Gävle BKs utställning. Lite skillnad till den första bilden:) Hahaha...




Här är vi med syskonen i Hölö Mörkö



Hector

Maya

 

Tikva




Hector, Trolla, Kyra och Tikva

Från vänster, Trolla, Boss, Håkan och Kyra.
Här är vi utanför Lindesberg och leker med pappa Håkan och farfar Boss.

Mer kommer;D


Kommentarer
Postat av: susanne& Bigge

Vilka snygga killar era tjejjer härstammar ifrån:)Ser mycket Viska i Trolla på bilden. Förstår att du är glad för din Kyra:)! Kommer aldrig glömma den dagen jag hämtade min älskade Nova"Viscas syster" Glad att jag har Bigge nu när jag förlorade Nova i Februari. Lycka till med din lilla Juvel från Susanne och bror Big!

2009-10-24 @ 23:45:21
URL: http://biggepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0