Dålig uppdatering, i now..

Har inte varit så duktig på att uppdatera. Men ska bjuda på en liten bildbomb på min älskade Kyra! Börjar med en bild från hennes senaste utställning, Bollnäs och Gävle. BIR och BIG 3:a ena dagen och BIR och BIG 2:a andra dagen, kan ha fel men minns jag rätt var det så, ska dubbelkolla det :O haha..










Hon sticker ut min lilla stjärna;D





Min lilla (läs tunga) älskling.. Som nu är uppe på 45 kg!!!! Mer än Max.. Ska lägga upp dagsfärska bilder på henne snart:) Snygg Kyra.. SnYra är hennes nya namn..

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej!

Tack för meddelandet i vår gästbok!

Fina bilder på Kyra. Hoppas allt är bra med er.

Det kommer gå kanon med tjänstehundträningen



Ha det så gott

Kram Kicki med Håkan och Boss

2010-07-09 @ 15:55:36
URL: http://www.nastabergs.dinstudio.se
Postat av: Susanne med Bigge

Hlloj! Vilken pärla du har. Vore kul att träffas framöver så man får se er live Skall från Bigges flock:)

2010-07-17 @ 20:21:49
URL: http://www.biggepojken .blogg .se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0