Utställning Göteborg 7/1 -10

My Dog i Göteborg första Officiella utställning för sessan. mitt i löpet, och åkte dit inte helt hundra. Min sko gick sönder 15 min innan det var dags i ringen, tappade bort alla. Men blev tack och lov upphämtad gråtandes av Lena och nervös som bara den..  Fick springa och köpa bandage och lida sko jäveln. Znygga Zyrran fick CERT:D

Kyran blev iaf tvåa i klassen med ett HP:)

Bedömning: 
Välbalanserad tik.
Bra linjer och prop.
Välformathuvud.
Bra hals och rygglinje.
Tillräcklig kropp för åldern.
Lite tunn front.
Behöver mer förbröst.
Bra benstomme.
Välvinklad bak.
Bra steg.
Vältecknad.

Han kom och sa även efter att hon behöver lite tid. gillade henne och gav henne ett HP. Och innan han gick vidare till trean sa han: -Om ett par månader.. Och ett stort flin från Benny B.. Helt godkänt tycker jag. Slog även många äldre tikar.

Domare: Benny Blid Von Schedvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0