Tungt-

Det här är det mest smärtsamma jag har gjort i hela mitt liv..

I morgon ska vår älskade Max få vandra över regnbågsbron där inga sjukdomar finns, ingen smärta, ingen rädsla. Bara lek och bus med alla andra hundar. Fanny kommer finnas där och ta hand om honom.

Hur ska man kunna säga hejdå till ens bästa vän? Hur ska man kunna släppa taget? Hur ska man klara av att se honom somna in? Hur ska man klara av att gå därifrån utan honom? Vad ska man säga? Sov gott, Vi ses snart gubben..

Hur kan man kunna vara stark för hans skull? Hur ska jag kunna lägga band på mina känslor så han inte ska vara rädd..
Jag är livrädd..



Hunden är mer än människans bästa vän.. Han är en bit av mig..


Max



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0